Naar hoofdinhoud
Publicaties
>
Aanpassing meerjarenplan 2022
>
Beleidsdoelstelling
>
Wendbare stadsorganisatie
>
Doelstelling W1: Doelstellingen van de organisatie zijn doorleefd
>
Actieplannen
>
AP W1.3 Op basis van rationele en onderbouwde gegevens creëren en funderen we beleidsdoelstellingen
>
W1.3.11 Mystery visits of calls gebruiken om dienstverlening in kaart te brengen en te optimaliseren
Verberg navigatie
Toon navigatie
Standaard contrast
Hoog contrast
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Terug
W1.3.11 Mystery visits of calls gebruiken om dienstverlening in kaart te brengen en te optimaliseren
Transversale engagementen
Innovatie
Kindvriendelijk
Toegankelijk
Status
Gerealiseerd
Vorige
/ 734
Volgende
Op onze website worden cookies bijgehouden. Voor meer informatie kijk in ons
Privacy Statement
.
Accepteren
Alleen strikt noodzakelijk