Naar hoofdinhoud
Publicaties
>
Opvolgingsrapportering 2023
>
Beleidsdoelstelling
>
Dienstverlening & Verbinden
>
Doelstelling V1: We zorgen voor een dienstverlening op maat van alle burgers
>
Actieplannen
>
AP V1.2: Ook buiten de baliewerking is de organisatie steeds toegankelijk
>
V1.2.02 Introduceren van WhatsApp, messenger als contactkanalen om een-op-een klantenvragen te beantwoorden
Verberg navigatie
Toon navigatie
Standaard contrast
Hoog contrast
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Terug
V1.2.02 Introduceren van WhatsApp, messenger als contactkanalen om een-op-een klantenvragen te beantwoorden
Transversale engagementen
Kindvriendelijk
Toegankelijk
Status
Gerealiseerd
Vorige
/ 734
Volgende
Op onze website worden cookies bijgehouden. Voor meer informatie kijk in ons
Privacy Statement
.
Accepteren
Alleen strikt noodzakelijk