Naar hoofdinhoud
Publicaties
>
Jaarrekening 2022
>
Beleidsdoelstelling
>
Dienstverlening & Verbinden
>
Doelstelling V1: We zorgen voor een dienstverlening op maat van alle burgers
>
Actieplannen
>
AP V1.2: Ook buiten de baliewerking is de organisatie steeds toegankelijk
>
V1.2.10 Ontwikkelen van een begeleide selfservice voor digitale dienstverlening om mensen vertrouwen te geven
Verberg navigatie
Toon navigatie
Standaard contrast
Hoog contrast
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Terug
V1.2.10 Ontwikkelen van een begeleide selfservice voor digitale dienstverlening om mensen vertrouwen te geven
Transversale engagementen
Toegankelijk
Status
Vorige
/ 734
Volgende
Op onze website worden cookies bijgehouden. Voor meer informatie kijk in ons
Privacy Statement
.
Accepteren
Alleen strikt noodzakelijk