Naar hoofdinhoud
Publicaties
>
Opvolgingsrapportering 2024
>
Beleidsdoelstelling
>
Wendbare stadsorganisatie
>
Doelstelling W2: Doordachte processen zorgen voor effectieve en efficiënte doelstellingenrealisatie
>
Actieplannen
>
AP W2.09 De organisatie onderscheidt zich op gebied van effectiviteit, integriteit, kwaliteit en efficiëntie
>
W2.9.5 Systematische opvolgen van klachten met het oog op het optimaliseren van dienst- en hulpverlening naar burgers toe
Verberg navigatie
Toon navigatie
Standaard contrast
Hoog contrast
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Terug
W2.9.5 Systematische opvolgen van klachten met het oog op het optimaliseren van dienst- en hulpverlening naar burgers toe
Transversale engagementen
Status
Gerealiseerd
Kwaliteit (indicator)
-
Vorige
/ 758
Volgende
Op onze website worden cookies bijgehouden. Voor meer informatie kijk in ons
Privacy Statement
.
Accepteren
Alleen strikt noodzakelijk