Naar hoofdinhoud
Publicaties
>
Opvolgingsrapportering 2024
>
Beleidsdoelstelling
>
Wendbare stadsorganisatie
>
Doelstelling W1: Doelstellingen van de organisatie zijn doorleefd
>
Actieplannen
>
AP W1.3 Op basis van rationele en onderbouwde gegevens creëren en funderen we beleidsdoelstellingen
>
W1.3.11 Mystery visits of calls gebruiken om dienstverlening in kaart te brengen en te optimaliseren
Verberg navigatie
Toon navigatie
Standaard contrast
Hoog contrast
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Terug
W1.3.11 Mystery visits of calls gebruiken om dienstverlening in kaart te brengen en te optimaliseren
Transversale engagementen
Innovatie
Kindvriendelijk
Toegankelijk
Status
Gerealiseerd
Kwaliteit (indicator)
-
Vorige
/ 758
Volgende
Op onze website worden cookies bijgehouden. Voor meer informatie kijk in ons
Privacy Statement
.
Accepteren
Alleen strikt noodzakelijk