Naar hoofdinhoud
Publicaties
>
Opvolgingsrapportering 2024
>
Beleidsdoelstelling
>
Dienstverlening & Verbinden
>
Doelstelling V1: We zorgen voor een dienstverlening op maat van alle burgers
>
Actieplannen
>
AP V1.2: Ook buiten de baliewerking is de organisatie steeds toegankelijk
>
V1.2.11 Klantvriendelijker en communicatiever maken van de stadswebsite, onder andere door het behalen van het any surfer label
Verberg navigatie
Toon navigatie
Standaard contrast
Hoog contrast
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Terug
V1.2.11 Klantvriendelijker en communicatiever maken van de stadswebsite, onder andere door het behalen van het any surfer label
Transversale engagementen
Toegankelijk
Status
Gerealiseerd
Kwaliteit (indicator)
-
Vorige
/ 758
Volgende
Op onze website worden cookies bijgehouden. Voor meer informatie kijk in ons
Privacy Statement
.
Accepteren
Alleen strikt noodzakelijk