Naar hoofdinhoud
Publicaties
>
Opvolgingsrapportering 2024
>
Beleidsdoelstelling
>
Dienstverlening & Verbinden
>
Doelstelling V1: We zorgen voor een dienstverlening op maat van alle burgers
>
Actieplannen
>
AP V1.1: Onze dienstverlening is bereikbaar en begrijpbaar voor elke inwoner
>
V1.1.08 Onderzoek en eventuele implementatie van een begeleide selfservice voor digitale dienstverlening aan het onthaal
Verberg navigatie
Toon navigatie
Standaard contrast
Hoog contrast
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Terug
V1.1.08 Onderzoek en eventuele implementatie van een begeleide selfservice voor digitale dienstverlening aan het onthaal
Transversale engagementen
Innovatie
Toegankelijk
Status
Stopgezet
Kwaliteit (indicator)
-
Vorige
/ 758
Volgende
Op onze website worden cookies bijgehouden. Voor meer informatie kijk in ons
Privacy Statement
.
Accepteren
Alleen strikt noodzakelijk