Naar hoofdinhoud
Publicaties
>
Opvolgingsrapportering 2024
>
Beleidsdoelstelling
>
Dienstverlening & Verbinden
>
Doelstelling V1: We zorgen voor een dienstverlening op maat van alle burgers
>
Actieplannen
>
AP V1.1: Onze dienstverlening is bereikbaar en begrijpbaar voor elke inwoner
>
V1.1.05. Verhogen van klantgerichtheid van contactambtenaren door vorming, met aandacht voor klantdoelgroepen met specifieke noden
Verberg navigatie
Toon navigatie
Standaard contrast
Hoog contrast
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Terug
V1.1.05. Verhogen van klantgerichtheid van contactambtenaren door vorming, met aandacht voor klantdoelgroepen met specifieke noden
Transversale engagementen
Duurzaam
Kindvriendelijk
Toegankelijk
Status
Uitvoering
Kwaliteit (indicator)
-
Vorige
/ 758
Volgende
Op onze website worden cookies bijgehouden. Voor meer informatie kijk in ons
Privacy Statement
.
Accepteren
Alleen strikt noodzakelijk