Naar hoofdinhoud
Publicaties
>
Opvolgingsrapportering 2022
>
Beleidsdoelstelling
>
Dienstverlening & Verbinden
>
Doelstelling V2: We zorgen voor een gericht en sociaal beleid op maat van de meest kwetsbare inwoners van onze stad
>
Actieplannen
>
AP V2.4: De stad zoekt kwetsbare doelgroepen actief op
>
V2.4.1 Voorzien in één duidelijk aanspreekpunt voor medewerkers en partners die bij de mensen thuis komen om problematische situaties eenvoudig te signaleren
Verberg navigatie
Toon navigatie
Standaard contrast
Hoog contrast
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Home
Beleidsdoelstelling
Dienstverlening & Verbinden
Leefbaar & Beleving
Wendbare stadsorganisatie
Transversale engagementen
Acties
Terug
V2.4.1 Voorzien in één duidelijk aanspreekpunt voor medewerkers en partners die bij de mensen thuis komen om problematische situaties eenvoudig te signaleren
Transversale engagementen
Toegankelijk
Status
Stopgezet
Vorige
/ 703
Volgende
Op onze website worden cookies bijgehouden. Voor meer informatie kijk in ons
Privacy Statement
.
Accepteren
Alleen strikt noodzakelijk